Негізгі бет > Бал балалық шағым > Менің кішкене пианином.

Менің кішкене пианином.


Менің жақсы көретін музыкалық аспабым пианино.Мен пианионы кішкене кезімнен бастап ұнатам.Әрқашан менің пианом болса екен деп армандайтынмын.Шай ішсек үстел үстін күйсандыққа елестетіп саусақтарыммен ойнап отыратынмын.Папам да менің не қалайтынымды бірден түсініп, тыныш отырып шайыңды ішсең бір күні нағыз күйсандықты алып берем саған деді.Папам уәдесін бұзған жоқ, міне маған балаларға арналған шағын сазды аспап алып берді.Мен онымен түрлі -түрлі әндерді түсіріп үйреніп жұрмін.Қанша жыл музыка сабағын көрсекте әлі нота білмейтініміз өте жаман .Музыка сабағының мұғалімі Фортепиано музыканын көкесі дегені есімде.Менде өзімнің ұнататын пианином бар.Ендігі тілегім осы пианиномды жақсылап меңгерсем деймін.Қазірше әндерді аздап түсіре бастадым.

  1. Әлі еш пікір жоқ.
  1. No trackbacks yet.

Пікір қалдыру